? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年4月22日星期四

傻。。。

觉得自己很矛盾。。
明明是我跟你说不用来接我。。
你说好。。。
我却很伤心,很失望。。。
我真的不知道所谓的体谅???
若一整天没有讯息,你会习惯。。。
我却会觉得冷淡。。。
其实。。我需要的只不过是你的关心。。。
可能我嘴巴太毒了。。这是公认的。。。
可是你真的得学习怎样做个体贴的男朋友。。
四年了。。。
该学习了。。。。
我很怕我又想太多。。。。

0 评论: