? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年5月27日星期四

痛苦。。。

一天写两个部落格。。。
有点太OVER了。。。可是现在的我,
不知道应该往那里发泄,
不小心按左按右。。。
在面子书看到你的PROFILE,
好奇之下按了,看了。。
样子没变,只是我对你的心情还是一样,
就算看到你的照片,我还是觉得很痛苦,
若不是我犯奸,手没有痒,
那,今天的我会是快乐的,
就好像我永远不想去马口,森美兰这样。。。
会让我想起一些我不想想的记忆,
删不掉,忘不掉,丢不掉,逃不掉。。。
我想离开,离开这些有你的痛苦记忆,
留给我的谎言和假惺惺。。统统我都不要!!!
救我!!

0 评论: