? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年4月23日星期四

。。无助。。。。。。

看了日期,才知道。。。
没有写部落格也只是几天罢了。。
怎么好像过了好久一样?
闷了好久。。。
有时,也不懂为了什么。。好像在闭关自己,也锁着自己的心灵。。
我好累。。。。。
怎么我对什么事都已经没有兴趣。。。
就连男朋友,我都不懂该怎样和他沟通。。。
恐怕以后,我连人话都不会说了。。。
我真的无法忍受是人非人的生活。。。
放我走,让我自由吧。。。
这是一种解脱。。。也是对我最好的选择。。。。
我受够了

0 评论: